Witam,
Proszę o wyjaśnienie w jaki sposób wypełniać wiersze w KEO.
Dotarła do mnie informacja, że inspektorzy życzą sobie, aby kartę wypełniać miesiącami, czyli jeśli np.: przyjęliśmy odpady na podstawie 10. kart przekazania odpadów (np.: z różnych firm), po czym zagospodarowaliśmy te odpady poprzez przekazanie ich na 2. różne składowiska (kolejne karty przekazania odpadów). to w Karcie ewidencji odpadów zapisujemy to w jednym wierszu wpisując w "masie przyjętych odpadów" sumę masy przyjętych odpadów z 10 kart, a w odpadach przekazanych sumę masy przekazanych odpadów. Zastanawiam się w jaki sposób w takim razie wypisać numery kart przekazania odpadów, czy należy je wypisać po przecinku?
Czy może jednak należy dla każdej karty przekazania odpadu tworzyć nowy wiersz, mając w powyższym przypadku 12. wierszy na 1. miesiąc?
Bardzo proszę o pomoc.